Stora äventyret

Minis stora äventyr har börjat. Han fick bada för första gången igår
och sen var det kvällsmys & han satt i mitt knä nästan hela kvällen.





TV-kväll...


Rese-träning... Mini i sin kabinväska....

Bus med Pixel nu på morgonen


Mini på "sitt" bagage på Kastrups flygplats.

Mini är "incheckad" och uppfödarens känslor svallar över.

Mini med sin nya husse Rafa, och "vår" tolk Moises som reste med Rafa.


På väg genom säkerhetskontrollen, mina tårar flödade!!

Lycka till lille pysen! Vi ses...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vilken dag för den lille killen!

Skönt att han var så cool på fygplatsen,

han blev nog tröttare o tröttare allt

efter resans gång av alla intryck så

det gick nog bra. Klart det är känslosamt

att skicka iväg en "av sina små" vore väl

konstigt annars.



Hoppas ni snart får bilder från Mini in Spanin!

Postat av: Kari-Anne

Du må holde oss orientert om hvordan det går med Mini.

2011-01-10 @ 15:31:39
Postat av: Gunnel

Hej på Er

Så kul jag hitta Parsonalities ,tack för julhälsningen O, vilka härliga familjemedlemmar ni har hur många skall det bli ?? förstår att det inte är lätt att lämna bort någon Mini var väl den första som flyttar utomlands ? Spanien är inte helt

obekant det känns kanske lite bättre , nu skall jag

gå in o läsa lite då o då om era vovvar jag har bara träffat Popper, Jonte och Russin men alla är nog väldgt lika för mig kan nog inte se skillnad. Jag har varit i Egypten Med hela familjen 14 pers. vi firade födelsedag, jul och nyår det var varmt o skönt dom flesta Nilsson tycker ju om vatten så det

badades mycket med både fiskar o delfiner ej haj

Jag önskar er ett bra nytt år med alla era söta hundar

Gunnel

2011-01-10 @ 19:51:59

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback