Jonte still going strong

Jonte används fortfarande i avel - i januari 2014 har han haft date med en danskregistrerad liten fin tik, så om ca 9 veckor hoppas vi på att det föds småjontar igen :)

2014 har börjat

Planering för utställningarna också - årets första blir för oss Hårlev i Danmark den 1 mars 2014, sen blir det Malmö Int den 23 mars 2014.
 
Jolly kommer att paras på sitt nästa löp, förhoppningsvis i mars/april. Hanhund återkommer jag med ;-)
 
 
För min egen del har det varit en fin höst och vinter, jag har varit på några resor utan hund...
 
En vecka i oktober reste jag till familjens hus söder om Alicante, med härligt resesällskap - Hans, Lena, Nisse, Nisse och Marjan. Inte under 26 grader dagtid och klart badbart i havet. Vi gjorde även utflykter till vattenfallen vid Fuentes del Algar och de varma källorna vid Archena. Mycket shopping också...
 
I början av december 2013 blev det en skidresa till Colorado i USA, det var kallt men underbart vackert och snön är fantastisk. Vi var i Breckenridge igen (syrran, föräldrarna och jag) och hade ett par veckor att ladda batterierna. Underbart!
 
Julen firades med hundarna i Jämtland - tyvärr ovanligt lite snö, men iallafall mer än i Skåne.
Vemdalsskalet bjöd på fin skidåkning och i Svenstavik krävdes Icebugs för att överhuvudtaget våga sig ut på hundpromenader...