Sedan sist

Fick en bild av en av killarna som fick skinnbrallor i doppresent.
Gabriel poserar så snyggt!! Visst är han cool?!

Annars har veckan varit lugn, jobbade måndag & tisdag och var inlagd
på dagkirurgi i Landskrona i onsdags. En knöl har tagits bort, troligen
inget farligt, men den skulle inte sitta där den satt iallafall.
Stannat hemma torsdag-fredag, svullen och färgglad :o( Stort plus till
narkospersonalen i Landskrona, som gav mig "Narkos-deluxe" som
jag inte blev bakfull & jetlaggad på utan det kändes som när man vaknar
på morgonen :o)

Russin löper sen den 6 januari. Vi parar troligen henne på nästa löp,
om det inte totalt krockar med World Dog Show i Herning i juni.
Den risken finns... Hanhund är utsedd och tillgänglig. Vem han är kommer
vi att berätta när hon är parad, om nåt går snett på vägen behöver vi
inte flagga med det i förhand. Den som väntar på nåt gott...

Jonte hämtades av mamma & pappa idag, för att lite lugn och ro skulle
lägga sig här i hemmet några dagar. Han har iofs inte slutat äta än, men
det gör han ibland ett par dagar när höglöpet pågår. Skönt för oss också
att koppla av lite och inte behöva passa hela tiden, eller ha nån av dem
utestängd från samvaron i soffan.

Jag har vunnit en bok! Hade glömt att jag skickat in ett vykort till SKK's
utlottning där man kunde vinna Sonja Hagelbergs "Hundordbok" som
innehåller de vanligaste hundtermerna på 6 språk! Ovärderlig till kritik-
överssättningar :o) Den ska gå att få tag i på SKK, men jag hittar ingen
bra länk, här är iallafall lite info om den:
Hundordbok

Tesla har lekt lite med brorsan idag, Popper & Russin fick gå kopplade.
Vi ses imorgon igen :o)

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback