Helgen v 37

Barndop i lördags avlöpte väl. Huvudpersonen sov sig igenom ceremonin
och blev lite irriterad över att väckas med vatten mitt i skönhetssömnen
- men sen fortsatte han att sova vidare helt obekymrad.
Elias - före själva ceremonin

Faddrarna - Farbror Peter & Faster Anneli

Storebror Jacob håller Elias under ceremonin

Mamma Anna-Karin & Pappa Fredrik med Elias

Vår doppresent - ett par skinnbrallor! På baksidan är det en tass oxå.


Utställning för Tesla & Teddy på Sofiero igår - båda med släta ettor.
Domaren var en dam som utnyttjade hela färgskalan så det var
väldigt bra. Varför HP och CK hölls inne fick vi också reda på och
det var helt ok igår.

Russin & Jonte var i Danmark på grytprov igår. Jonte gick enligt
hussen ganska bra och slutade på 68p (lite sämre än sist när han
hade 72) det var en liten miss på skarphed som drog ner från 4p till
3.5p och med koeff 8 på det så blev det lite lägre poäng.
Russin skulle jag helst inte vilja referera...
Hon började tydligen bra, men sen fick hon ett flipp och vimsade
mest runt ovan mark ?! Husse avbröt provet... Till hennes försvar
får vi säga att hon just löpt klart och ibland haft lite underligheter
för sid vid den tiden även förut, men då vi tränade mitt i löpet så
var hon som en kobra.
Tacka vet jag hanarna, iaf när det gäller arbete!!


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej på er, nu är jag tillbaka i cyberrymden på min gamla, gamla laptop. Den nya dog med en pilfink och ett halvt glas Fanta, spetsad av ett fantomsprång av Mr. Pizzaman. Allt puts borta på på 30 sekunder.



Hälsa Elias pappa och gratulera till underverket! Hälsa från henne som inte kunde sluta skratta hysteriskt "bak i bilen".



Hoppas på att stöta på er framöver var det nu blir någonstans. Jag går i "ide" från mitten av oktober till mitten av februari.

Lycka till med aktiviteterna i höst och vinter.


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback