REKLAM :o)

*****SNART PÅ EN RYGG NÄRA DIG*****

Har fått ryggbroderat några nya fleecetröjor...
Den längst upp är min "andra" - som flera redan sett ute (min första
är klarblå med samma brodyr & texten i guld).
Den svarta ska syrran vandra omkring i och den röda är till mamma.
Den bruna är en ny till mig och den vita är en väst jag fått av Malin
tidigare, som är broderad på framsidan med "Anette Ahlgren, Popper,
Jonte, Russin" sen tidigare - och nu har jag även lagt till "Tesla" framtill.


Mer reklam... nu blir det för svägerskan Heléne som är fantastisk med
sin fantasi, symaskin och lite lammskinn...


Imorgon ska vi på dop - fantasin är inte på topp så jag har låtit
svägerskan sy lite igen :o) de här brukar vara uppskattade iallafall.
Jag tar risken att barnets föräldrar råkar se detta innan de ser dem
i original - i verkligheten - i Sverige - imorgon *fnissar*

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback