Uppdatering

Sjukgymnast idag på morgonen.
Jätteskönt, för hon hjälper mig att stretcha på såna sätt som jag inte kan själv just nu.

Pajade nog några dagars läkning igår på jobbet, när jag gjorde provtagning på 25-liters ammoniakdunkar (med koncentrerad ammoniak). En av dem bestämde sig för att pysa ut sitt övertryck trots att jag öppnade försiktigt och jag reagerade som man gör av ammoniak - med att kasta mig bort från källan. Problemet var att jag tryckte ifrån med högerbenet som ju inte riktigt håller för en sån övning. Resultatet blev att benet var totalt obrukbart i cirka en halvtimme, sen gick det att använda det att stå på iallafall. Lindade om det HÅRT direkt efter och kylde sen när jag kom hem. Klarade det så att svullnaden inte blev helt enorm iallafall.


Imorgon ska Tesla öva på inofficiell utställning i Trolleholms ridhus (Gryttinge). Vi hoppas verkligen att Teddy är i form att följa med, annars får Matilda gå med Tesla om hon vill.

Mickey står i sin gamla box nu igen och verkar nöjd med det. Jari rider och jag sköter markservicen. Ett upplägg som funkar alldeles utmärkt. Några intressenter har hörts av men vi har inte visat honom ännu.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hörde att du hade färdtjänst,hihi!! (Peters benämning) Det har ju Linn också när åker till badet med hab.

Krya på dig och bär inte så tunga saker

Kramar från oss


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback