Post-op

Bra och dåliga nyheter från operationen igår.
Menisken var hel !!! Knäskålen var lite fransad i nederkant, men inget man
åtgärdar. Främre korsbandet var helt avslitet, inte en chans att det kan läka
ihop, så nu är det träning träning och åter träning för att stabilisera knäet
med den omgivande muskulaturen. Om 6-8 veckor ska jag på återbesök för
att kolla stabiliteten. Bedömningen om korsbandet ska ersättas kan inte göras
förrän ca  6 månader efter skadan.
Det som är bra är att jag iallafall inte är sämre än innan, benet är lite svullet
och ömt idag, men det går över. Jag har också fått veta exakt hur det ser ut
och vad jag har framför mig.

Kommentarer
Postat av: Kari-Anne

Trene, trene og trene..... puuuhhhh. Men det var godt at kneet ikke ble værre. Da er jo utstillingene reddet? :-D Lykke til. Jeg krysser fingrene (holder tummerna) for min yndling ;-)


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback