Parsonpromenad i mars

Idag var det underbart vårväder, och jag tror inte att någon funderade på
att vi flyttat fram klockan en timme för det var varmt och skönt i solen :o)
Thomas & Marina hade initierat en grillning, så det var bara att ta med korv
så fikade vi en stund efter dagens promenad.
Hundarna som var med idag var Doris, Henke, Kia, Kim, Kasper, Teddy,
Russin, Jonte, Tesla och Popper med vidhängande personer i kopplen.
Kia håller koll på korvbordet

Kim & Henke vill båda hälsa på Tina samtidigt

Bilderna tagna med mobilen, så kvaliteten lämnar lite övrigt att önska.
Tack för idag!

Efter kvällspromenaden idag stoppade jag min jacka i tvättmaskinen, och
jag var noga med att tömma fickorna. - Dock missade jag innerfickan...
.....Där låg mobiltelefonen..... 
Som tur var kom jag på det efter sådär ett par minuter, och Peter lyckades
få stopp på maskinen så att luckan gick att öppna och den hade faktiskt
klarat sig **PHIUU** Ibland är man glad att vitvarorna har några år på nacken
och är lite slöa i starten.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback