Ortopeden sa att

jag ska opereras på måndag...
Det spelade ingen roll att jag sa att det inte passar före den 21/3, då det är
Malmö Int och tillika Svensk Vinnarutställning 2009 :o(
Anledningen till att det ska titthålsopereras var att han vid undersökningen
tyckte att jag hade för dålig sträckning trots 4 veckors sjukgymnastik och
visade på smärta på  ett par ställen så att han inte kunde framtvinga en
sträckning heller. Troligen är inre menisken oxå pajad, och det är den som
ska opereras på måndag.

Fast det positiva i detta är att hela skadan kommer att undersökas och
jag får reda på hur illa det är med ledbanden också.
Har fullt förtroende för ortopeden, som är samma som skruvade ihop min
vänstra fotled när den gick sönder vid en hoppträning med Banjo 2001.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hoppas att allt går bra med operationen, lycka till!

2009-03-11 @ 11:26:30
Postat av: Lena

Lykke til med operasjonen! Du får finne en "stand-in-handler" på SV09 :-)I tillegg til Peter!

Postat av: Malin

Håller tummarna för bästa möjliga utgång av detta!

2009-03-13 @ 20:55:04
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Ingfrid

Lykke til med operasjon!

2009-03-14 @ 11:38:24
URL: http://privat.bluezone.no/haga-sevland/

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback