Nedräkningen på sista varvet

Nu kan jag räkna timmar som är kvar tills jag ska ha semester...
Sista dagen idag och sen är det 3 lediga veckor för mig.
Peter har tjuvstartat, han började sin semester redan i onsdags.
Då gick han ut hårt och trimmade ner lite av trädgården, lastade
allt i släpet, sen lastade han ut allt skräp vi samlat i stallet så när
jag kom hem var det bara att koppla min bil till släpet & köra allt
skräp till återvinningsstationen. Så skönt! och så fint kostallet blev!
På återvinningsstationen var det plötsligt nåt som rörde sig bland
riset i släpet - en igelkott! Han kunde ju inte gärna stanna där, så
Russins transportbur tömdes på dyna och fäll, sen fick han åka
hundbur tillbaka hem igen :o)

Kommentarer
Postat av: Kari-Anne

Reddet i siste øyeblikk.

2009-08-02 @ 14:42:26
Postat av: Lena

He, he, den er bare NUSSELIG, -og heldig :0)


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback