Utforskat världen

Idag har valparna åkt bil för första gången!
Det verkade gå alldeles utmärkt, för det var tyst och stilla i buren.
Först gick turen till veterinären som skulle skriva ett 4-veckorsintyg till Jonte,
som ska grytträna i Danmark imorgon. Sen fortsatte vi till mitt jobb, där de
tre musketörerna charmade alla i sin väg (utom möjligen Patrik, som får
skälla på mig sen för att jag glömde att städa efter valparnas framfart med
växterna i entrén).

Hemma igen, så tänkte jag att nu sover de nog hela eftermiddagen, så jag
åkte med bilen till Bilprovningen (världens bästa Volvo var utan anmärkning)
och när jag kom hem igen så var det full fart igen! Tre små tutande valpar
fick gå ut en stund på gräsmattan, och sedär, behoven uträttades ute!!

              
Hmmm, du ska sitta lite mer såhär om du vill bli som "Stelis"

Jonte & valparna:

Träning för mig ikväll på PowerPlate men innan dess är det
lite som ska fixas med grytprovsplanering mm.
Slut för idag!

Kommentarer
Postat av: allice

måste bara säga, vilka urgulliga valpar ni har fått.

2008-09-02 @ 18:15:29

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback