Nu kommer bilderna

Först ut ett "familjefoto" på Jonte & Russin & valparna

Sen har vi lite tips på vad man kan använda sina parsons till:
Grythundar - i detta skåpet finns en gryta innanför all hundmat mm...

Är detta en förliggare?? "Jag håller fast den, mamma"

Uppställningsbilder av valparna 8 veckor
Tusen Tack Lena, Britt, Kari-Anne & Anne-Berit för hjälp & en trevlig helg!!
Ettan - som blir den som stannar "Tesla" (=enheten för magnetfält)

Tvåan - kallas fortfarande för Tvåan eller Tassla.
Till salu inom rimligt avstånd från Staffanstorp (läs Skåne)

Teddy - som nu har flyttat till Klågerup. En snygg kille!!

Efter middag och valpgenomgång blev det släktträff de luxe!
"Parsonpromenad By Night" med 12 st parsons ute på nattpromenad!
Lena med Edda, Bizzi & Cleo, Anne-Berit med Minnie Me, Kari-Anne med
Älva, Trout & Lilly, jag med Popper, Jonte & Russin och Britt med Ulla & Vita.

Igårkväll flyttade Teddy till familjen Andersson/Dahlberg i Klågerup.
Helene, Rasmus, Mathilda & Teddy och Micael fastnade på bild :o)

Tjejerna har busat loss på eftermiddagen idag...


Tesla måste vila lite, eller vaktar hon bollen??

Tvåan funderar på hur hon ska kunna sno bollen...

Funderar på att göra en "roliga-öron"-blogg senare...

Kommentarer
Postat av: Monicaa

Åh va de är goa!

Mina Sati-valpar lämnar mig denna helgen...

Både skönt och moloket .....


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback