Jonte & Russin är parade

nu kan vi bara hålla tummarna & hoppas på en fin liten kull nångång i början av vecka 30.
Såhär såg föräldrarna ut när de var små...
J SUCh DkUCh KBHV-07 NUCh NordUCh NV-07 IntUCh
Jackpack Jonatan von Whopperson
image884 image885
image886
J DkUCh
Revefotens Wannabe White Russian
image887 image888
image889

Lördagen har ägnats åt trädgårdsarbete (!!!!!) Jo, ni läste rätt...

Söndagen ska jag tillbringa i Sydskånska Kennelklubbens lokal i Arlöv,
på steg III av kursen i anatomi och rörelselära. Mycket spännande.

Peter kommer att vara vikarie på parsonpromenaden i Bokskogen så
jag hoppas att han får sällskap av ett gäng andra parsonentusiaster.

Efter kursen beger jag mig till Våxtorp norr om Hallandsåsen för att
skjutsa hem min store skäck, som varit på dressyrmeeting sen i fredags.

Kommentarer
Postat av: Mari

Åh - det läre bli gudomligt söta bebisar efter dessa två! Och jösses - va titlar han har...*impad*
Håller tummarna att det tog sig!:)

Ha en skön söndag på kursen då!

/Mari

Postat av: Malin

*spännande spännande*
Håller vi tummarna för en kull på 4
1 hane & 3 tikar hade väl varit perfa!

2008-05-29 @ 13:21:20
URL: http://www.madofi.se

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback