Kort rapport

Här är en bild på vårt poolområde vid huvudbyggnaden "Bermuda"
image729
Detta huset bor vi i                                       Såna här ser vi varje dag
image730image731
Idag har vi varit här: (Universal Studios inkl Island of Adventure)
image732
.......och här:  (Hard Rock Café Orlando, som är världens största HRC)
image733
Smakprov från parkerna idag:
image734image735

...och så kan jag stolt meddela att Mickey i sin debut i St Georg fick 63.08% (12:a av
29 startande) och får starta på elittävlingar! Dessutom fick han 62.25% i sin debut i
svår klass, Intermediare,  och Jari är nöjd & jag är stolt :-)(inga resultat än, men det
kommer)" Everybody loves to see the mouse and the whale" är ett uttryck här i
Orlando, som syftar på Disneyworld & SeaWorld - Mickey är ju båda dessa i en,
The Mouse With The Whale (han kallas Mickey mus & har en "delfin" på rumpan -
och dessutom är han svart/vit precis som den store Shamu - späckhuggaren!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser ju inte aaaalls soligt o skönt ut?? Här hemma hade vi orkanen Arne igår.. blåste som f*n & kallt!
Du skrattar väl inte åt Doggys body?? Jag tyckte det var fiffigt *fniss*
Slänga konerna?? Duu, det blir bara mer o mer koner as you go along i klasserna..
Men jag har lärt sen tidigare, en gång är ingen gång.., det ska sitta poäng på tävling innan jag säger att han "kan"..

Postat av: Anonym

Kan du ta med hem ett sånt litet djur till oss?? *he he he*
//D & F

2008-03-02 @ 06:57:52

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback