Cityakuten

Fredagen var mindre kul. Jag har dragits med en förkylning ett par dagar och Peter har legat nerbäddad en dag på hotellrummet pga feber. På fredagsmorgonen var jag inte kapabel att komma ur sängen utan insåg att det nog var dax för en penicillinkur, för de medikamenter jag haft med mig fick inte ner frossan och mattheten och bihålor & luftvägar var helt förstörda av hostande & snytande och inte släppte det nåt heller.
Ringde SOS International i Köpenhamn och fick adress till vilket sjukhus vi skulle åka till, tog oss dit och fick prova den amerikanska sjukvården. Ordentlig undersöknng inklusive lungröntgen ?! och sen recept på antibiotika och hostmedicin sen fick vi åka hem. Det funkade på ett par tabletter så kunde semestern fortsätta.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback