En vecka & ryktet har nått stallet

Valparna är nu en vecka gamla och har lagt på sig massor i vikt och är ganska aktiva
under sin vakna tid. Det övas på att börja gå, det går inte så bra, men övning ger ju
färdighet - just nu kan man nog bara kalla det för krypövningar.
Russin, Husse & webkameran övervakar valplådan

Russin kom ur en kull "konstsimmare" (synkronsim) - det verkar vara ärftligt...

Russin dricker dåligt ur sin vattenskål, men gärna i badkaret!?

Skulle ta bilder på valparna som en vecka gamla, men insåg att jag nog behövde hjälp...
Här är det "Ettan" som inte vill vara med på bild (eller så gäspar hon bara)

Här har hon slappnat av iallafall. (Ettan en vecka gammal)

"Tvåan" en vecka gammal

"Lillebror" en vecka gammal.

Ryktet har nått stallet att det nu finns sex stycken hundar i huset.
Katten Audi verkar ta det hela med ro, jag fångade honom på bild ikväll, gonande i solen.
Zzz Zzz Zzz Zzz                                                             Hmm, va'? Ville du nåt?!

6 hundar? Hahaha, du skojar?   Inte?!       Hahahahahaha jag skrattar IHJÄL mig

Kommentarer
Postat av: Anne-Berit

Hei på dere og gratulerer med valper.

Det var noen skjønne små - og enda søtere blir de om noen uker - til å spise opp.

Kos dere i sommervarmen alle 2 og 4 bente.

Postat av: Ingfrid

Har ikkje vore innpå og sett dei siste dagane. Mange flotte bilder av dei små. Så herlege dei er! :)

2008-07-29 @ 10:09:08
URL: http://privat.bluezone.no/haga-sevland/
Postat av: Malin

Vilka diva-fasoner.. - bara dricka i duschen!

Men det är bara att göra vad som göras kan för att

hon ska dricka, speciellt i denna värmen!

Min favorit "står sig än".. Några ljusa hår i kanten på J-fläcken?? Hade varit så himla häftigt!

Pratade med valparnas "mattemor" igår, jag vill oxå komma & titta snart ;o)

2008-07-29 @ 10:54:00
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Liselotte&Sally

Grattis grattis till de underbara valparna från oss!

2008-07-30 @ 10:26:29

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback