Veckans uppdatering

Vi har haft månadens parsonpromenad igår - i en underbar Bokskog!
Deltagare var 6 st hundar och betydligt fler personer (som inte ville vara med på bilden).
image844

Russin tänkte hjälpa husse med disken i förra veckan, det såg ut såhär:
image845 image846
    *hmmm* om jag tar den här borsten                         men vad?? vattnet anfaller!!!
image847 image848
    duuu din *&¤#§%* jag ska nog...                        HÄR ska du få - Hah, jag fick den

I övrigt har vi varit hos veterinären idag och tagit Poppers stygn i ögonlocket. Han satt stilla
som ett ljus utan lugnande trots pillande med peanger & annat i ansiktet. Veterinären är en
terriermänniska och fullkomligt älskar alla terriers för att de är så tåliga och underbara att
hantera! När stygnen var klara så fick vi skrivet två fyraveckorsintyg till Jonte & Russin
som ska bege sig utomlands i helgen. DTK's utställning i Helsingör på lördag och DKK's
internationella utställning med Crufts-kval i Hilleröd på söndag. Jonte ska bara med på
lördagen, han ska försöka erövra ytterligare ett Klub-cert i DTK. Till Crufts är han kvalad i
och med sitt internationella championat. Lyckas Russin ta bästa tik på söndag & kvalar
till Crufts så försöker vi nog att åka dit nästa år :o)

Kommentarer
Postat av: Malin

Undras varför vi inte får vara med på dom där promenaderna - fast vi är nog ute o far så det räcker iaf tror jag!

Vaa får du vara på diskbänken?? Det får INTE vi..
Fast jag har varit där o knyckt kaka en gång, gör inte om det, matte blev tokarg..

Psst.. Vill ni veta en hemlis? Min matte hade en sån där randig buse med sig hem ikväll - hoppas vi får ta oss ett snack med den *he he he*

//Fido

Postat av: Veronica

Va fina Parsons!:) Har själv en parson och undrar om ni kar något förslag på hur man trimmar, någon bra sidan man kan titta på, eller kanske vet någon bra trimmare här i norrbotten/Luleå? Svara gärna på min blogg eller mail. Mvh Veronica

2008-04-29 @ 09:17:34
URL: http://blogg.veronicak.se
Postat av: Lill

Lycka till i helgen med busjyckarna, ska tänka lite på er i helgen när jag njuter av våren i Tjeckien!

2008-04-30 @ 08:13:22
Postat av: Cilla

Vi håller alla tummar och tassar för er till helgen. Vi sticker "bara" till Karlstad på en tvådagas utställning.
Nu har jag äntligen kommit till skott och rabies vaccinerat. Så nu kan vi inte göra annat än att vänta men snart så, kan vi oxå vidga våra vyer :-)
Ha´de gott, ses snart !!!
/Cilla & Co

2008-05-01 @ 07:24:07
URL: http://www.leidasrussells.se

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback