Crocs & Cuz - bra grejor från USA

Får vi presentera de senaste tillskotten i Crocsfamiljen hos oss:
Peters sandaler Sobek         Anettes nya MaryJanes          & varsitt par All Terrain
image491image492image493
Sen tidigare finns modellerna Cayman, Disney Cayman och Endeavor (fd Aspen) i vår ägo:
image494
dessutom springer jag omkring i ett par röda Caymans på jobbet...

Fler MaryJanes kommer att åka med hem från USA nästa gång vi är där, och jag har hittat
fler "VILL HA"-modeller på
Crocs hemsida tex ett par Mammoth att tassa runt inomhus
med i vinterkylan, eller ett par Troika, och såklart ett par Sassari - bara-för-att...
Eftersom det inte går att beställa till Sverige från crocs.com, så har vi fått tips om att det
däremot går alldeles utmärkt från www.taylorshoes.com

Hundarna leker med sina Cuz-bollar - några av verkligt få grejor som tål terrierlek!
image495image496image497
Cuz går till exempel att få tag på hos www.pawprint.nu

Kommentarer
Postat av: Malin

Då kanske det kommer ngt par Crocs till Torreberga oxå?? ;o)

Postat av: Malin

jag får nog ta en kik på dina All Terrain & ett par mammoth, såg ju inte hel fel ut.. ;o)

2007-09-14 @ 10:17:58
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Lena

Japp, taylorshoes har utmärkt service, och otroligt bra priser!! Mammoth har jag nyss beställd för otroliga 320 sek inkl frakt!!

2007-10-29 @ 07:32:29

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback