Hundbus & Storkrekord??

Härlig hösteftermiddag - det blir automatiskt hundbus på gräset bara man släpper ut dem :-)image526image527
Popper nöjer sig med titta på småglinens lek -En av storkarna från dagens rekord
image529image530

När jag kom hem idag så pågick betupptagningen för fullt på fältet precis
utanför trädgården. Jag kunde räkna in minst 40 st (!) storkar som gick och
plockade efter traktorerna. Måste vara någon slags rekord? Alla gick inte att få in
på en enda bild, men jag har fångat några i taget:
image532
image533
image534
image535
Jag lyckades fånga en glada (?) oxå, på lite längre håll... & en stork till i flykt
image536image537
& en fasan som var kompis med storken (?)
image538image539


Kommentarer
Postat av: Malin

E det ett slags tecken tro?? ;o)

Postat av: Marjan och Nisse

FINA BILDER OCH EN BRA FOTOGRAF MED EN BRA KAMERA ELLER?

2007-10-12 @ 18:16:45

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback