Allhelgonahelgen

Denna helgen har det varit full aktivitet i Grevie!
Västgavelns fönster har blivit utbytta mot betydligt modernare så gott som underhållsfria
aluminiumfönster och  Mickey häst har flyttat till grannens stall för att vara Jaris foderhäst
en tid framöver.

Vi har haft hundbusbesök både lördag & söndag.

På lördagen kom Madofi & hälsade på. Fido & Russin tog en rejäl racerunda
på gräset. Jonte struttade omkring & var lite spänd, muttrade på Fido som nog
mest tyckte att han väl kunde ta & coola ner sig lite. Doggy brydde sig inte om
muttreriet. Popper kom ut, gick ett varv på gräset & gick in igen - "ni vet redan
att jag är chef, skulle bara berätta att jag fortfarande är här & har koll på er småglin".
image561 image559image560

Idag, söndag var kusin Fritz på besök. Han & Russin öste runt några varv på gräset
och Fritz fick prova på lite terrierbrottning, nåt som han verkar ha smygövat lite på?
Först jagar jag dig, sen får du jaga mig lite...
image562 image563
.... och HÄR har du ....... #*smock*#
image564
Jonte "polis" undrar vad som försiggår???
image565

Kommentarer
Postat av: Malin

Boxar-Fritz ha ha ha - han får ju hävda sig på ngt vis!

Postat av: zack

dom är busiga

2007-11-07 @ 16:42:42
Postat av: Tina Fritzon

Hej Hopp!!
Coola bilder!! Bara ca 5 veckor kvar tills jag kommer hem!! Puss!!
XXXX

2007-11-10 @ 15:59:42

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback