Annat i helgen

Förutom att ha varit med Heléne & hämtat hem Fritz så har det hänt lite annat i helgen oxå.
Russin & Doggy gick varsitt spår igår, klart godkänt med tanke på att det var första "övernatten"-spåren.
image195

Idag har Mickey & jag ridit årets första seriedressyr, klubbtävlingarna i Staffanstorp.
Vi ställde upp i en LA:1, eftersom jag bara får rida LA eller högre i år pga att hästen tävlat så bra regionalt med Jari ifjol så att han uppklassats. Med tanke på att jag inte tränat nämnvärt och att jag inte ridit igenom programmet så var det helt osannolikt att få 70.5% av domaren och vinna klassen :o)

Kommentarer
Postat av: Malin

Äh.. din latmask, du har ju fina bilder på dig & Russin!!

Postat av: Malin

sedär ja!!

2007-03-11 @ 18:11:25
URL: http://madofi.webblogg.se/
Postat av: Emma & Henke

Vilken helg du har haft..... Klassvinst! ;-) Gratulerar
Här ser vi ju att ni oxå är duktiga på att hitta "äckliga" avhuggna skankar i skogen. Även vi hoppas på att utveckla denna ädla konst under våren ;-)
// Emma

2007-03-12 @ 19:15:51
URL: http://mrperfect.webblogg.se
Postat av: Lena Kjempengren

Hei!
Så duktige ni er med Russin! Kanskje jeg kan sende syster Bizzi ned til Skåne for sportrening :-)

Maffig og flott hest du har! Er det mye Hannoveraner i ham? Får meg til å tenke på "riktig gamla dagar" da jeg hadde Inka, som jeg også red i dressur. En herlig kjensle når alt fungerer!

Mvh Lena

2007-03-12 @ 20:38:00
URL: http://parson.no

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback