Make-over

Jonte & Russin putsades igårkväll och är i fint skick för helgens vinnarutställning
i Stockholm.
Hund 2007 - Nordisk vinnarutställning
Jag själv ska få en make-over ikväll, ny färg & slingor i håret & helt ny frisyr.
Bilder på mig kommer att läggas ut ikväll när jag kommer tillbaka från frisören.
Hundarna är i "normalt" utställningsskick & såna bilder finns lite överallt här på
bloggen & på hemsidan. Popper är ett vitt ludd ett tag till, men han fick en hälsning
från en mårdhundsjagande kompis i Finland att "riktiga män behöver inte pedikyr,
och ingen frisyr heller för den delen".

Bilder från kvällen - tyvärr glömde jag kameran hemma så före/under/efter-bilder
uteblir från just idag... Tog några bilder när jag kom hem & en av dem kommer här:
image611 image617
Lite ny färg, MYCKET kortare & "ganska coolt" som Peter uttryckte det när jag kom hem.
Innan Jari satte saxen i min hästsvans så räckte håret ner till mellan skulderbladen.
Jag är iallafall väldigt nöjd! Tack för idag Jari & Anna & Tina.
Trevligt sällskap, proffsigt omhändertagande & en mysig kväll!
Här är två bilder från innan kvällens övning... Förra helgen & sista helgen i november:
  image612   image613

Kommentarer
Postat av: Malin

hi hihi Blev det ekonomi-klippning såhär innan jul?? Du har nog haft ungefär samma frissa hela tiden jag har känt dig. Lite ovant att se dig i kort hår, men framförallt utan glasögonen. Du får ju ta en bild med kort hår MED glasögon. Kan ju inte chocka oss på det viset.. *fniss* På bilden ovan så påminner du om Jonathan Lejonhjärta hihi
-"Kom nu Skorpan, vi ses i Nangijalja" .. (eller hur det där sista nu stavas) Förväntar mig absolut rapport från Stockholm - speciellt vilka juniorer som var där.. =( ..men den finaste kommer ju inte.. hmmm!


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback