Helgen har gått

vi har ställt ut Russin i Ronneby, det gick väl sådär - en slät etta blev resultatet.
Godkänt men jag hade siktat på bättre... Såhär såg hon iallafall ut i söndags.
image432
BIR blev Danscan's Special Tina (som jag visade i Bästa Tik & BIR-finalen) och
BIM blev Willes-Gandalf, en inmönstrad hanhund. Dömde gjorde irländaren Michael
McCarthy.
image433image434
I övrigt har jag vilat mig i helgen och fått gå till doktorn igen idag med min irriterande
ömma högersida. Fortfarande ingen direkt diagnos, men nu har de tagit ytterligare
prover och ska skicka mig på skiktröntgen (?) till Malmö, när nu det kan bli. Tills dess
ska jag fortsätta knapra Voltaren & Alvedon på full dosering 7-10 dagar till.

Russin höglöper och beter sig lite lätt slampigt mot grabbarna, som är alldeles till
sig i trasorna så fort hon bara visar sig för dem :o)

Kommentarer
Postat av: Malin

Som det kan gå.. Ronneyby hrm.. Russin, din lilla slampa! Du får uppföra dig mot grabbarna!


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback