Förbättring i sikte!

I tisdags fick jag trots negativt borreliaprov påbörja en behandling mot detta, eftersom analysen tydligen inte är helt tillförlitlig och eftersom mitt intag av diverse smärtstillande kunde påverka resultatet.
Med fyrdubbel (mot normal behandling) antibiotikados känner jag mig efter 3 dagar mycket bättre än på flera veckor! Den bedövande/förlamande tröttheten har uteblivit! Visst är jag trött, men inte på samma sätt längre, så det blir nog till att återkomma till verkligheten & jobbet på måndag!

Har inte ridit på en månad, jo förresten, en mycket kort skrittrunda första semestermåndagen, sen har jag hållit mig på marken. Mickey & Jari åkte & tävlade utan mig i söndags - resultatet blev VINST i MsvB:4 och en 2:a placering i MsvB:2. Inte illa alls!!

image456           image457

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra att du är bättre - men vilket skit (rent ut sagt) att vara kass hela "semestern" o sen börja jobba igen.. Du får nog lägga in om ny semester *fniss* Då får vi kanske se Mickey Mus ute o "lyfta på fötterna" så småningom?? hi hi hi (dvs hoppa)


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback