Utmaning från Good Girl

4 jobber jeg har hatt: labingenjör, analytisk kemist, servicetekniker och provningsingenjör
4 filmer jeg kan se igjen og igjen: Watership Down, Gladiator (för Russell Crowe), Joseph & the amazing technicolour dreamcoat, kan inte komma på någon fjärde...
4 tv serier jeg prøver å få med meg: Rejsehold, Medium, House, Beck
4 favoritter i matveien: Peters BBQ (oavsett vilket kött han väljer), min egen köttfärssås & spaghetti, fläskpannkaka, svärdfisk
4 steder jeg trives: hemma, friluftande med häst eller hundarna, semester med familjen, i goda vänners sällskap
4 websider jeg besøker daglig: hotmail, passagen, vovve, parsonklubben
5 skivor till en öde Ö: Queen, Andrew Lloyd Webber, REM, Sting och en 80-talsmix

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback