Spårar och spårar

Idag har Doggy & Jonte gårr varsitt längre spår i skogen.
Vi tränar och tränar för det kommande anlagsprovet och idag var iallafall jag jättenöjd med lilla Jonte.
Han gick hyfsat säkert och frågade bara en gång, då hjälpte jag honom INTE idag, och han letade själv vidare. Han knallade på in i snåren och ut igen och hittade till slut skanken, en leksak & Russins smaskiga valpkex. Sen lekte han faktiskt lite med skanken, klart framsteg!

Nu haglar & regnar det om vartannat. Det blir till att ta bilen för lunchfodring av hästarna...
Fast jag kan ju skylla på att jag tar det på vägen när jag ska hämta Popper & Russin på dagis, så låter det inte lika slött. *hihi*

Kommentarer
Postat av: Malin

köra o mata hästarna... hrm..


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback