Idag är det INTE synd om mig (fast jag trodde det i morse)

Idag är det INTE synd om mig (fast jag trodde det i morse)
Började denna dagen med att bestämma mig för att det skulle vara en depp-dag. Dvs att jag skulle göra så lite som möjligt & tycka lite synd om mig själv...

Så jag vaknade klockan 6 när husse gick upp & då släppte jag ut hundar, fodrade hästar & matade hundarna. Sen åkte husse på tjänsteresa tills imorgon kväll, då gick vovvarna & jag & la oss igen. Sov till klockan 9.

Hästarna ut, hundarna ut i trädgården och jag började min "tycka synd om mig"-dag. Det varade till halv 10 ungefär... Då ringde en tjej från ett företag som jag sökt jobb på och ville att jag skulle komma på intervju på tisdag eftermiddag. Visst kan jag det!! Lite gladare efter det beskedet.

Frukost och ett lååångt telefonsamtal med en fd arbetskamrat som det också var synd om idag. Sen en runda på 45 minuter med vovvarna. När jag kom hem ringde det igen, då var det från företaget jag var på intervju hos i förra veckan, som vill att jag ska träffa fler personer där på fredag. Gissa om jag vill det!!! Det är ett jobb jag verkligen VILL HA och det ligger mindre än 10 minuters bilresa hemifrån. HURRAAA!!

Det är INTE synd om mig idag!

Som grädde på moset så var hästen en riktig pärla att rida idag!

(Bilden är från 2004 när jag & familjen åkte helikopter från Las Vegas ut över Hoover Dam och sen ut till Grand Canyon)

Kommentarer
Postat av: Malin

Dom säger ju att efter regn kommer solsken ;o) Det har ju faktiskt regnat en hel del dom senaste dagarna, dax för lite solsken!! Imorgon ska vi "gå vilse" i Skrylle hi hi hi


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback