Parson(alities)promenad

Till dagens parsonpromenad i Bokskogen kom vi med 3 av våra
(Tesla, Pixel & Jonte) och så kom Micke med Teddy...
Vackert väder hade vi iallafall och vi tog den gula slingan som
omväxling idag. En del lösa hundar ser man ofta i denna skogen -
undrar vad på nedanstående skylt som är svårt att förstå?!

Dagens deltagande hundar...

Halsbandet avslöjar henne :o)

Tre hanar på samma ruta - Teddy, Jonte & Pixel

Peter hittade några vitsippor - nästa gång är det nog mååånga fler!


Hemma igen i trädgården
Tesla knackar på garagedörren och undrar om hon får komma in?

Russin har koll <3 det syns att hon är dräktig

Mindre än 1 vecka kvar :o)




Jonte & Tesla på språng - de är min parklass till WDS 2012 också!
 
Pixel & Russin är inte så dumma ihop heller... Blir nog nån mer
parklass för dem också framöver - de är ställda ihop en gång på
2011-års Parsonspecial - då blev de 2:a efter Jonte & Tesla :o)
 

Tesla i sitt ESSE *wroooooooom*

Runt hörnet är det tydligen högertrafik...

Kommentarer
Postat av: Kicki Andersson

Nästa år kan du kanske få möta Razmus och Lilla O i parklassen... ;)

2012-03-25 @ 22:19:18
Postat av: Kicki Andersson

Tryckte lite snabbt.... Vilka FINA kort!

2012-03-25 @ 22:20:51
Postat av: Anette

Kicki - 2011 gick Peter med Tesla & Jonte och jag visade Russin & Pixel, i parklassen gick även Kari-Anne med Bölle & Ulla och Lena med Maggie & Ville.

Postat av: Helene

Vilken härligt rund mage på mammahunden! Har svårt att tänka mig vem som kan slå era dubbelpar. Dom är perfekta! Helt opartiskt...

2012-03-25 @ 22:42:44
Postat av: Anette

Pixel & Russin ställde upp sig själva så idag - jag sitter i en trädgårdsstol 12 meter därifrån - man kan ana mig suddigt i bakgrunden tror jag.

2012-03-25 @ 22:49:14
URL: http://parsonalities.com
Postat av: Marianne & Wilma

Det MÅ være mer enn 2 valper i Russins mage! Lykke til med den siste uken og med fødselen. Vi følger med dere :-). Klem fra Marianne & Wilma

2012-03-25 @ 22:59:43
Postat av: Malin



Hoppas ni hade en trevlig "Parson(alities)-promenad) - seriöst med reflexväst mitt på ljusa dagen ;) *hi hi*

Håller tummarna för att ni får bra & även "rätt" utdelning när Russin lägger sina små "druvor" ;)

2012-03-26 @ 13:59:07
URL: http://www.madofi.se

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback