Playdate mm

Peps "helmorbror" (kullbror till Tesla) Teddy kom på besök idag och
de lekte en stund ute tillsammans med Tesla. Teddy var jätteduktig
med Peps och de verkade ha riktigt kul!







Tidigare i veckan såg det ut såhär i ett av soffhörnen <3
Peps och hans favoritmorbror Pixel tätt ihop




"Han är en trött en, den där Pixel..."

Om jag blundar så slipper jag kanske leka en liten stund...

Sötnos <3

Snygg rumpa!

Vilar i babysittern


The devil in disguise


TACK Helene för de fina blommorna!! En härlig vårkick!!



Kommentarer
Postat av: Helene

Många fina bilder! Riktigt kul att se dom busa runt :O) TACK för hjälpen! Vi ses på parsonpromenaden i morgon! Oj, klockan är visst mycket! Det blir ju lite senare idag...

2012-02-26 @ 00:47:56
Postat av: Malin

*undrande*

.. till varför ni har en baby-sitter hemma?!

Postat av: anette

Malin - babysittern är inköpt till valpkullen :o) Fick ett tips från annan uppfödare att valparna haft kul i en sån - hittade en på Blocket för 50:- i Staffanstorp så jag bestämde mig för att testa.

2012-02-28 @ 23:12:27
URL: http://parsonalities.com

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback