Fler bilder

det blir mest bilder på valparna när de diar, eller sover...

Den första bilden är från i lördags, när fortfarande alla 5 var kvar.
Då är de strax över ett dygn gamla.


Resten av bilderna är från idag, då är de 5 dagar och har gått upp
ordentligt och stadigt i vikt. Tesla har fått byta rum, hon ville inte vara
i valp/hundrummet utan försökte flytta valparna - så nu har hon fått
ett eget rum som varit hundneutralt tills nu.

På bilden syns Hane 1 längst fram, sen Tik 1, Hane 2 har gömt huvudet
och Tik 3 ligger med ryggen mot, bakom Teslas bakben.

Här är de från vänster Hane 1, Tik 3, Hane 2 och Tik 1

Hane 1 har fått nog av Paparazzi-husse :o)


Namntemat är redan klart och förmodligen har de fått sina namn också
men det väntar vi lite med att gå ut med :o)

Kommentarer
Postat av: Malin



...myyyyysigt med puppysar!

Skönt att allt är frid & fröjd nu

*jag vet jag vet jag vet* ;)

Postat av: Helene

Yes, nya bilder! Söta små bebbar! Konstigt, jag känner saknad efter "hjärtat" trots jag inte har träffat henne ens...

2011-12-14 @ 22:25:00
Postat av: Anette

Helene, jag saknar henne också, trots att vi knappt hann lära känna henne :o(

2011-12-15 @ 08:01:21
URL: http://parsonalities.com
Postat av: Aina Rønningen

Herremin, så nydelige valper og for en god mor :D

Gleder meg til flere bilder etterhvert.

2011-12-15 @ 17:05:03
Postat av: Lena

Så omtumlande känslomässig berg o dalbana man kan uppleva när det gäller valpning. Vet.

Alla ser fina ut...nyfiken.

2011-12-17 @ 14:34:54

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback