Födelsedag & utställningsträning

I tisdags var det full rulle från morgon till kväll.

Först födelsedagsgratulationer på morgonen, jag hade fått min
present lite i förväg för att kunna använda den på Malmö Int - en
ny skinnväst specialsydd åt mig. Den är mörkbrun och har 6 st
vita tassavtryck på vänster sida som kommer snett bakifrån och
framåt. Det är svägerskan som sytt på beställning från mig, hon
fick en pytteliten bild ur en katalog på en väst jag sett ifjol, sen
förklarade jag hur jag ville ha den och den blev EXAKT så :o)

Dagen fortsatte med sjukgymnastik på morgonen, sen jobb och
sen hämta hundarna som varit på dagis. Snabb rastning av alla
fyra när jag kom hem, mocka till hästen och fixa hans mat.

Klockan 18 lastade jag Tesla i bilen & åkte till Klågerup för att
hämta upp Teddys lillmatte Matilda så att vi kunde åka till Arlöv
för att utställningsträna. Teddy kom med Micke och vi tränade
med jättemånga andra! Theo och Ulla dök också upp, så vi var
tre parsons iallafall. Vädret var underbart och hundarna jätteduktiga.

Vi var hemma igen strax innan 21, då var det lite kvällsmat och sen
House på TV - sen somnade vi gott i soffan :o)

Kommentarer
Postat av: Malin

Men GÖTA PETTER... Jag träffade dig o allt,

inte alls koll på att det var din födelsedag!

F'låt f'låt f'låt.... *skäms*



Gick ingen av bilderna att använda??


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback