Veckan som gått

Nu uppdaterar jag med lite bilder på vad som hänt sen förra veckan.
Bla har jag skrittat ut min häst en kväll (!) jobbat lite på helgen, träffat syrrans
besökande kompisar från England, varit supporter på dressyrtävling, firat syrrans
födelsedag på Rådhuskällaren, och varit ensam hemma-matte när husse varit på
tjänsteresa. Hade styrelsemöte i måndags kväll, efter att ha pratat med en parson-
spekulant i över 1h och igårkväll var det födelsedagsmiddag så jag har inte suttit
vid hemmadatorn med "egentid" på några dagar.

Min mamma på besök med Kye (sittande på Thór), Sarah och Bailey.
Jo, bilderna är tagna inne i trädgården.

image863
image864image865
Några bilder från en eftermiddagspromenad i hemmamiljön.
Hundarna i ett sädesfält och Popper som hoppar naturhinder
image866image867
Vårt hus sett från nordost och från norr
image868image869
Jonte & Russin spanar efter harar eller fasaner eller nåt annat som rör sig
image870image871
Här är vi hemma i trädgården igen...
image872image873image874
Russin & Jonte gräver i den fd poolen
image875
och här är utsikten jag inte kan se mig mätt på, idag smyckad med en luftballong
image876
image877
och till sist några bilder från Dagstorp, Mickey & Jaris tredje start i Intermediare.
image878image879
image880image881

Kommentarer
Postat av: Malin

Vaa?? Har husse varit på tjänsteresa utan att vi har hittat på något bus?? *fniss*

Stranden nästa vi hörs ikväll!!
Vamos a' la playa - YES!!

Postat av: Lill

Har hört rykte om att katten Audi har visat sig i Ridsport, kan det vara sant eller finns det en lookalike?

2008-05-14 @ 21:10:31
Postat av: Anette

Katten Audi har varit med i Ridsport :-) i en artikel om stallkatter. Han gosar med Matilda & Jenny på bilden som Charlotte tagit.

2008-05-14 @ 21:16:16
URL: http://parsonalities.com
Postat av: Mari

Åh vilka bilder! Den fina där du inte kan se dig mätt, med luftballongen och en av dom små godingarna är ju helt fantastisk...jag älskar foto!:)

/Mari

2008-05-14 @ 22:42:37
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: Ingfrid

For ei utstikt! Kjempefine bilder!! :)

2008-05-14 @ 23:02:29
URL: http://privat.bluezone.no/haga-sevland/
Postat av: Malin

Vaa?? Thor i trädgården?? *fniss*
Kanske den luftballongen som gled lågt
lågt över vårt hus & blev utskälld av Fido *asg*

2008-05-15 @ 18:22:25
URL: http://www.madofi.se

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback