Cuzjakt & Uppfödarkurs

Igår när de var ganska hyfsat väder fick vovvarna roa sig med tre medium-Cuz'.
Då kan man ha såhär kul!! Klara - färdiga - GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
image818
Tjohej - där står de & bara väntar på att bli fångade & tuggade på...
image819
...och när man fått varsin blir man såhär nöjda:
image820image821
...& Russin vet hur man sparkar igång den gamle på ett riktigt Russell-Race :o)
image822image823

Lördagen har ägnats åt att förkovra oss lite mer i det här med hunderiet. Idag stod
Grundläggande anatomi och rörelselära på schemat. Oerhört intressant, och de
egna hundarna har i eftermiddag synats i sömmarna ;o)
Några små trick på hur man kan se olika saker hos hundarna har vi fått lära oss
av föreläsaren som också är exteriördomare. Vi hade några olika raser att öva på,
tyvärr ingen terrier, men det var tax, lapphund, pyrenéer, dalmatiner, fransk bulldog,
storpudel och cavalier. Väldigt kul att diskutera med de övriga deltagarna också.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Tjenixen... Mina doggisar vill oxå ha såna leksaker :-)
Nyfiken som jag är så klickade jag mig hit på en gång efter att ha läst i min blogg...
Inget "JÄTTEKUL" än, får väl hålla mig till tåls så länge ;-)
Ha´de gott nere i södra och jag hoppas att vi ses snart !!
Kram
Cilla & Co från gnällbältet

Postat av: Tina

Vad KUL att ni kommer till Victoriateatern!!
Många kramar till gulledig!

Vilka ljuvliga bollbilder...
Tina

2008-04-06 @ 11:54:53
URL: http://tinaahlin.webblogg.se

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback