Utställningshelg Kristi Himmelsfärd

Fredag, lördag & söndag har det varit hundutställning på schemat.
Russin var enda deltagaren från oss, eftersom Jonte lyckades bryta
en klo i fredags morse strax innan det var dax att ge sig av. Det hände
när Doggy, Russin & han fick tag i den ena stallkatten & höll på att slita
henne i tre delar. Som väl var undkom katten med blotta förskräckelsen
och med lite hårbortfall på magen.

Russins resultat i helgen då:
Fredag - Hässleholm internationell med en irländsk domare: Slät 1:a
Lördag - Hässleholm nationell med svensk domare: 1:a Ck, Cert & BIM.
Söndag - Hörby Sydsvenska terrierklubben med svensk domare: 1:a Ck,
Cert, BIR och BIS-R i unghundsfinalen!!!!!!!!!! *jublar* Tyvärr oplacerad i
den "stora" BIS-finalen, men jag är sååå glad för min lilla RussPuss!

image321
Bilden från finalen, inte den bästa uppställningen, men rosett & placeringshund
måste ju vara med!!

image323
Såhär såg hon annars ut idag!

Kommentarer
Postat av: Allice

Grattis till en lyckad utställningshelg. Nu e snart hundvakten slut. Där hade katten tur iaf. Nu har Sammy hämtat sig från kastreringen och e fit for fight igen. Fina bilder på Russin.

Postat av: Malin

Grattis till Russin (som inatt gav mig en liten blåklocka, härligt välkomnande *fniss*) Doggy sovit som en stock i min säng, dax att köra & hämta lillebror strax

2007-05-21 @ 08:55:20
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Malin

Ha ha ha ha när jag såg bilden på Russ o "placeringshunden" kom jag att tänka på en annan bild ;o) (..tror du vet vilken jag menar)

2007-05-23 @ 16:28:38
URL: http://www.madofi.se

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback