Vår i Skåne!


I helgen har våren visat sig i Skåne, lite kalla vindar idag men underbart med SOLEN!

Parsonpromenad i Bokskogen med 10 deltagande hundar! Tack för bilden Malin.


Madofi kom på besök, för att få Doggy trimmad och för att Odie skulle få träffa
farbror Fluff / Barbaskön / Jonte

Det blev tydligen trimhelg hos Parsonalities - i fredags klippte jag Popper, igår
trimmade jag på Tesla och Pixel och idag har jag ju haft besök av Doggy på
trimbordet och sen tog jag Jonte när jag ändå var igång.
Efter trimning var Tesla & jag på första tillfället av vår fortsättningskurs hos
Staffanstorps Hundklubb. Får se vad vi ska ha för mål denna terminen...

Kommentarer
Postat av: Malin

TACK själv för idag!

Såg du bilderna på Jonte anno 2005/2007?

Han e go Barba Fluff *nu utan fluff*

Postat av: Hanna

Hej!

Åh vad härligt det ser ut med vår!

Igår snöade det här igen.. SUCK!

Som tur var smälte det bort igen under dagen..

Vad fina vovvarna blev! Vi tog Arwid förra helgen. Han är SÅ lätt att trimma och har kanonpäls! Alla lager som man ska ha och det lossnar så fint. Inga större protester heller..Han är UNDERBAR!

Nu i april skall vi börja grundlydnad (kan behövas)och det skall bli så spännande att se vad han är för en typ när det är massa andra hundar.

Hittills har vi inte mött någon som han inte älskar så det skall nog gå bra :)



STOR Kram Hanna o Arwid

2011-03-28 @ 23:28:24
Postat av: Malin



Nu har Team Madofi inlett spårsäsongen ;o)

Kanske du ska damma av dina me'?

2011-04-06 @ 09:04:24
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Odie



hörru du du.., får inte jag vara med på bloggen?

Står ju Doggy & Fido's blogg bara.. =(



Håll i er så att ni inte blåser bort...



// Odie

2011-04-07 @ 16:44:31
URL: http://www.madofi.se

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback