Pingsthelg

Lite synd är det att annandag pingst inte längre är helgdag, då hade vi
haft ytterligare en långhelg denna veckan :o)

Igår blev det återvinningscentralen med ett välfyllt hästsläp, slängde ett
STORT antal gamla hästskor, 2 TV-apparater (den ena var min kära gamla
B&O från tidigt 80-tal), 2 gamla cyklar och annat skräp.
Sen klipptes gräset och kanterna trimmades, inklusive alla kanter runt
hästarnas staket och de stora ogräsen inne i hagen.
Sen blev det lite trädgårdsbus efter hundpromenaden och några foton.
Russin mitt lilla hjärta!!!

Pixel är inte alldeles olik sin mor (och mormor)

Jonte & Pixel

Tesla - såklart... vem annars i denna stilen??

Tesla & Jonte

Tesla kan ligga stilla (men svansen var INTE stilla...)

Jonte har kontroll över de andras förehavanden...


Idag transporterade jag semesterfirare till Kastrup klockan 06:30 så det
blev frukost när jag kom hem och sen en tripp till Bassholma och gryt-
träning för Tesla & Pixel.
På bilden är det Pixel som har kontakt med Mr G.

Ett besök på Hulténs här i Staffanstorp resulterade i att vi nu äntligen
har ett par amerikanska verandastolar i trädgården, inköpta för de
pengar & presentkort vi fick i födelsedagspresent från familjen & mina
arbetskamrater. Jonte har kvalitetskontrollerat och godkänt dem.

Sen blev det bursanering av våra Vari Kennel-burar (medium) som
hundarna åker bil i - det var ganska grusigt i samtliga...

Peter grillade en picnicbog, som blev underbart god. Den fick sällskap
på tallriken av kroketter, bearnaise och en sallad.

Popper laddar sina solceller så fort han får en chans :o)

Det var allt för denna helgen... Adios från oss.

Kommentarer
Postat av: Malin

Bursanering & utrensning - Flitigt värre

- jag hoppas inte det var fungerande

cyklar ni slängde! Jag behöver alltid

en x-tra cykel ;o)



Pixel är helt klart mest lik Russ av

alla avkommorna!



Det var länge sen man käka grillat på

Betesvägen, men "special-sås" man får

väl flörta till sig en enbjudan ;o) *flört flört*

Funkade det?? hi hi hi


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback