Parsonpromenad i Bokskogen

I rena försommarvärmen promenerade vi idag - John & Kim, Marjan & Popper,
Lena & Maggie, Tina & Jonte, Iréne & Russin, Peter & Tesla (Pixel syns inte),
Kirsten & Ville och Nina & Rossi. Tack Lena för lånet av kameran & bilden!


Påsken har i övrigt varit härlig med det fantastiska vädret - dörren har
stått öppen & hundarna går ut & in som de behagar. Promenaderna
blir trots detta av precis som vanligt.

I lördags hade vi föräldrar, syskon med respektive & barn (saknade
förstås de största barnen, som jobbar...) på middag och försenat
födelsdagskalas. Mycket trevligt och härligt att umgås med alla!

Imorgon är det som vanligt igen, jobb & valpkurs... och Pixel ska ta sitt
blodprov för rabiestitern så att han kan få pass & åka med till DK :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser ut som ni hade en skön promenix,

som jag tidigare sa - jag kör inte hem

från skogen för att gå en 45 min i skogen ;o)



Låter som "födelsedagsmiddagen" var lyckad!

Det viktigaste är ju att samla nära & kära.



Jag hade nästan en hund till salu i helgen,

o det var nog inte den du skulle tro...



Hoppas vi ses snart!


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback