Parsonpromenad & Valpar

Till novembers parsonpromenad kom från vänster:
Jonte, Kim, Pixel, Tesla och Teddy. Som synes var det rätt mycket snö,
för att inte säga VÄLDIGT mycket för Skåne i november.

Några bilder på valparna kommer också här...
Mini & Jonte, inte helt nytagen bild...

Mini sover

Mini sover i en annan stil :-)

Mini i snön




Den sista bilden är tagen idag 01 december 2010. Svårt med ljuset...

Så kommer några bilder på Pixel, tagna idag 1/12-10, han var ute först.




... och sist en bild som Tina tog när hon passade dem medan vi var
på DTK's sista utställning i Hedensted i november: "Yin&Yang"

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var ju nästan en Parsonalities promenad ;o)

Jag hade faktiskt en liiiten tanke på att delta,

men bestämde mig för att inte köra mer än nödvändigt

i helgen pga vädret.. Kul att se lite bilder på

valparna! Pixel är ju en riktig sötnos! Ser ju ut

som om han kanske skulle kunna få "Russin-päls"..



Lagt ut snöbilder idag jag me' =)

Postat av: Hanna

Åh så härligt det ser ut med parsonpromenad! Det skulle vada kul att hänga med på någon gång..

Vad söt Mini är. Han växer och frodas och ser ju ut att bli en minst lika snygg tonåring ;)



Här har vi också en massa snö. Arwid älskar det! Han tröttnar aldrig på att vara ute! Den där fantastiska inkallningen jag hade på honom verkar ha försvunnit i samma sunt som det började falla flingor från himlen. :)

2010-12-05 @ 18:42:48

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback