Exportstamtavla på väg

Då är det dax att tala om att Mini ska lära sig ett annat språk, hans
registreringsbevis är inskickat till SKK för inbyte mot en exportstamtavla.

I början av januari kommer hans nya husse från Spanien och hämtar
honom, en lång resa och ett nytt land - men det kommer säkert att bli
hur bra som helst. Han ska flyga som pet-in-cabin, vilket var ett krav
från min sida.
Detta projektet har lärt oss en hel massa nya saker och det är både
sorgligt och spännande på en gång.

*voff voff* jag är faaaarlig :-)

Russin & Mini & husse

Kommentarer
Postat av: Malin

Hola Mini!



¿Hablas español

De lo contrario, aprender español

Buen viaje y buena suerte



hi hi hi ;o)



Mini inte såå "mini" längre, men tokigt

söt med sitt ruft på nosen!



Kan nog vara en hel del att tänka på när

det gäller export, men känner jag dig rätt

så har du koll på läget och har både dubbel

& trippelkollat allt!

Postat av: Mini

Creo español será tan fácil como sueco

gracias por la felicitación que forme un buen viaje me va a volar en la cabina con mi nuevo papá



Min matte har kollat allt som behövs och min nya husse har till och med fått boka om flyget för att jag ska få åka i kabinen :-)



2010-12-12 @ 09:44:49
URL: http://parsonalities.com

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback