Ny pensionär i familjen

Mamma fyllde pensionär igår och hade öppet hus.
Det var en väldigt lyckad dag med många besökare under hela dagen.
Grattis än en gång på födelsedagen mamma!!

Idag fyller svägerskan år! Grattis Anneli - och hoppas att ni har en kul
kväll även utan oss :o)

Jag har haft filmtajm med Malin & mina hundar i soffan i eftermiddags.
Vi såg "Slumdog Millionaire" som var kul att ha sett, men jag tyckte att
historien var lite väl osannolik. Fast det var en stunds trevlig avkoppling
och underhållning.

Nu håller vi tummarna för våra vänner som siktar på Bratislava och
årets World Dog Show. Lycka till allihop som ska neråt!

Kommentarer
Postat av: Mamma Marjan

Tack så mycket till alla som förgyllde dagen. Det var jättetrevligt. Kul att träffa så många på en gång, långväga gäster och nära och kära. Ett speciellt tack till TINA, hon vet varför!!!

2009-10-05 @ 21:44:13
Postat av: Malin

Tack för film-mys i soffan och..



TUSEN TACK TILL PETER som fick "kineserna"

ut ur min daota!!

Hoppas det smakar med ett glas Rioja i helgen!


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback