Lite livstecken härifrån

Peter fick också blommor på jobbet. Han har varit anställd där i 20 år!?


Parsonpromenaden den 25 oktober i Alnarp drog tyvärr inga nya
bekantskaper, kanske berodde det på att regnet strilade ganska fritt
på morgonen när vi skulle åka? Men det är alltid trevligt att träffa de
"gamla" bekantskaperna :o)
Hur som helst så avtog regnandet när vi promenerade iallafall och vi
hade en skön tur i Alnarpsparken bland lite udda och ovanliga växter.
Jonte, Popper, Kasper, Kim, Tesla, Russin & Teddy

Mixtrade lite med inställningarna i kameran, vet inte varför det blev
så suddiga & trista bilder - batteriet var oxå på upphällningen och jag
ville gärna spara det till en bild från Bobos hjärta på slutet




Teddy, Kim, Kasper, Tesla, Jonte (i famnen), Russin & Popper
vid Bobos hjärta utanför biblioteket i på Alnarp.


Tack till er som kom - vi hade en skön höstpromenad iallafall.
En del hade lämnat återbud, tack till er oxå så vet vi att vi inte ska vänta.
Hoppas vi kan bli ytterligare några fler nästa gång.
-------------------------------------
Veckan har fört med sig någon basillusk eller viruskompis till mig, för jag
har legat hemma med feber tisdag och stannar även hemma idag onsdag
av samma anledning. Så nu ska jag sova lite igen Zzz Zzz Zzz...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej å tack!

Vi kanske syn på söndag i Växjö?

Om inte annat så krya på dig*2, både knä och förkylning.



/Katarina




Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback