Studenter mm

I veckan som gick var det studenter överallt!
Jag körde en av Spyken-studenterna mellan utsparken och hemmet
i torsdags, och i fredags var vi och gratulerade Peters systerson som
nu också gått ut gymnasiet. Transportmedlet förra veckan var denna:

Tråkigt nog så REGNADE det så in i bomben, så det blev att köra med
"locket på" - fast när jag körde i torsdags så var det uppehåll en stund,
så cabben fälldes ner strax innan vi var framme vid festen :o)

Idag har jag gjort en ny lärdom. Jag har suttit som "domarsekreterare" på
dressyrtävling. Fick skriva åt en domare under utbildning. Mycket intressant
och väldigt lärorikt!

Vovvarna har varit åtskilda i helgen, Tesla & Jonte iallafall, de får inte vara
ute samtidigt eftersom Tesla löper och nu har börjat "bjuda ut sig".

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback