Grytprovsdebuten avklarad

Teddy & Tesla gick sina första prov i gryt idag.
Karaktärsprov stod på deras agenda. Teddy var duktig och försvarade
familjehedern, efersom Tesla valde att inte gå in alls i grytet idag...
En godkänd & en underkänd... Grattis till Teddybus & familj!
och tack Helene & Matilda för en trevlig dag idag med jättegod fika/lunch!
Här kommer utlovade bilder.
Tesla & Teddy i "Lillavolvon" vid grytet.

Domare Jan Nilsson, Kommissarie Per-Ola, Domaraspirant Andreas
och Domarelev Jimmy. Vår gryttränare Cid syns i bakgrunden :o)

Matilda med Teddys diplom för godkänt grytkaraktärsprov. Grattis!!

Matilda & Teddy med domaren Jan Nilsson

Två Saltisrussllar tigger hos matte Ingrid. Paula gick GAS-prov med
superfin kritik från domaren - en Duracellkanin med behagligt skall :o)

Kommentarer
Postat av: Helene

Det var det tidigaste jag har stigit upp under semestern... Jag & Teddy däckade oxå i soffan. Det var en stund efter vi kommit hem, därför är jag ganska pigg nu. Jag avundas inte Peter som skall upp tidigt i morgon (läs idag...) igen. Tack själv för idag och LYCKA TILL i morgon!!!

2009-07-26 @ 00:51:23

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback