Utställningsdebut!!

Teddy & Tesla har debuterat i utställningsringen idag och det gjorde de
med den äran!
Teddy gick först och fick HP och blev bästa hane. Sen blev han BIR!! :o)
Här är han på bordet!

Tesla blev 2:a i sin åldersklass, med HP. Hon hade lite svårare att hålla
sig på golvet, men då och då både gick och stod hon ganska fint :o)


Jag gick med högerknät tejpat & hårt lindat och haltade, men det var ju
som sagt inte jag som skulle bedömas utan hundarna.
Efter bedömningarna blev det skenan på igen och kryckor när man ska
halka omkring utomhus.

...alltså, HELT olika är de förstås inte - syskonen bus...

Tack till Teddys familj för en trevlig dag med er och en jätteduktig kille!

Har lånat en närbild på Wilma oxå, i ungefär samma ålder som syskonen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis både Tesla o Teddy! Spännande dag va!;)

Och att du fixade gå då??? O näj, dom e lika dom små!



Ja fy, att ta beslutet med Milo var som att förlora gamla Blondie igen! Hua mig, dom blir ju ens bebisar! Och jag är så glad o tacksam att ha honom så nära o att det nu funkar med killarna! Och just nu inser jag vilken lyx det är att gå långprommisar med bara Bosse!:)

2009-02-22 @ 20:15:22
Postat av: Anne-Berit

Gratulerer med flotte resultater på "valpene"

Postat av: Kari-Anne

Grattis med tonåringana. Tesla er jo rene sprett-kanurten... :-D

2009-02-23 @ 21:18:20
URL: http://home.c2i.net/Rustic_Russell
Postat av: Lena

Heisann og takk for sist! Det var trivelig å se dere igjen i Eksjö. Noen gode diskusjoner ble det også :-) Gratulerer med valpenes utstillingsdebut! På dette tidspunktet minner Teddy mest om sin mor! Det blir spennende å se barnebarnen vokse til!

2009-02-26 @ 23:11:43
URL: http://parson.no

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback