Hemförsäljning

Jag har varit hos en arbetskamrat på hemförsäljning a'la Tupperware, fast med smycken.
Jättefina saker hade Mona (som försäljaren heter) med sig. Jag köpte ett STOORT hjärta
i vitt och svart, som hänger i en silverkedja med ett par svarta pärlor strategiskt placerade.
Innan jag skulle cykla hem så impulsköpte jag ett par örhängen, hängande ringar med
en ljusblå/turkos pärla monterad i varje. Väldigt söta. Smyckena är minst lika snygga och
betydligt billigare än tex Baglady & Snö.
Se själva på
http://www.silverparlan.dinstudio.se/
Har sett nåt liknande hos "Gisan" och därifrån surfade jag vidare till Nalles hemsida och
vips hade jag letat upp en sida där man kan gravera foton & annat kul i glas!
Internet är spännande! Men nu får jag gå & lägga mig för att orka till jobbet imorgon.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback