Ny arbetsvecka

och tillbaka i verkligheten på jobbet. Jonte & Russin var helt slut efter
tisdagens dagis och Popper verkade ha haft en skön dag hos mamma.
Igår var de hemma med lunchrastning av husse & sen en lång timmes-
promenad med Tina, mamma, Zack, husse & mig på kvällen. Vi gick en
sväng på cykelstigarna i Staffanstorp, det var rätt så längesen jag gick i
villaområdena där (ända sen jag var liten & cyklade till kompisarna) och det
hade hänt en del. På en gröning hade de smällt upp en grupp i mina ögon
ganska fula hus som till på köpet låg mycket tätt...

Idag står blodgivning, fyraveckorsintyg och hästdusch på kvällsschemat.
Mickey ska tävla imorgon & på söndag så jag har lovat att hjälpa till med
att fixa till svansen & de vita benen ikväll, eftersom Jari jobbar läääänge.

...snart helg igen...

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback