Kurskväll

På kvällens agenda står "Juridik och avtalsrätt för hunduppfödare" kurstillfälle 2 på Sydskånska Kennelklubben.
Vi var där förra veckan också och det är MYCKET att hålla reda på om man ska följa alla regler till punkt och pricka, men med Susanne Thells underhållande sätt att informera om allt man kan tänkas behöva veta så blev även detta till synes torra och tråkiga ämne synnerligen intressant!
Det är iallafall så sant som det är sagt att "ju mer man lär sig desto mindre inser man att man kan"
Har funderat mer än en gång på om alla som föder upp hundar faktiskt gått igenom allt som kennelklubben kan erbjuda i kursväg. Uppfödarutbildningen är väldigt omfattande, men lärorik och rolig så för mig är det en självklarhet att gå alla kurserna när jag får tillfälle! Kostnaden är ju låg om man ser till vad man får för pengarna. Jag tycker att 50:- per kurstillfälle är väldigt billigt för vad jag lär mig!


Kommentarer
Postat av: Malin

.. du vet vad jag tycker!!
*TUMMEN UPP* för dom som tar tillfället i akt o går utbildningarna!!! (förvisso ingen "garanti", men visar iaf på intresse för att ta ansvar som uppfödare!!
Jag har minsann varit flitig idag o uppdaterat både hemsida o blogg *puh*


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback