Avlurvning

Alltså, den där urvalurven hade tagit även Popper i besittning så igår blev det utdrivning
a'la excorsisten :-) Här kommer bilder av Popper före & efter trimning!
image833
image834
Jodå, det ÄR samma hund... Han är i ganska hyfsad kondition vår 8½-åring.
image835image836
Det blir en rejäl hög med päls när man är klar...

Idag har jag klippt samtliga vovvars klor - utomhus. Det har varit en underbar vårdag
idag. Födelsedagskvällen kommer att ägnas åt styrelsemöte i Parsonklubben över
Skype, sen måste jag packa en väska för 05:30 imorgon hämtar en taxi mig för resa
till Sigtuna och en kurs för jobbets räkning.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas urvalurven håller sig borta ett tag nu ;o)
Poppalopp blev en DalmaRussell *fniss*

* HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUU!! *

Thanks Peter for the Volvo-thing *asg*

Postat av: Mari

Oj käre nån vilken skillnad! Hur lång tid tog det? *s*
Jag trimmade Bosse idag - ja, jag gör det själv och han e inte glad för det, men jädrar va fin han blir!

/Mari

2008-04-15 @ 22:15:11
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: Anna

hahaha... den där lurven känner jag igen. Vira hälsar att numer så leder hon m.a.o. krullelurvligan ;)

2008-04-16 @ 00:45:16
URL: http://missterror.goodgirl.se/

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback