Grattis Lill!

Idag fyller min kära vän Lill år!
*Hipp hipp hurraaaaa* (Hur gammal hon blir får hon själv berätta...)
Vi lärde känna varandra på jobbet för 9 år sen och har hållit kontakten
genom alla mina turer & arbetsplatsbyten de senaste 4 åren. Vi försöker
ses varje vecka, vilket inte alltid lyckas, men nästan :-)
Häst är väl den gemensamma nämnaren privat och min lille röda
stallkatt Audi är född hos Lill.
Hoppas du fick den rosa påsen idag, om inte så ska jag se till att du
får den nästa gång vi ses! Ha en riktigt bra dag.

Kommentarer
Postat av: Lill

TACK! För er som inte vet är jag nu strax över mogen ålder vilket jag hoppas inte märks alltför mycket. Den rosa påsen levererades på sängen i morse av familjen. Ska öppnas och avnjutas vid tillfälle ihop med någon god mat.

2007-10-11 @ 08:44:36
Postat av: Annika Brantvik

Grattis Lill!!!
Inte visste jag att du var vuxen! Hoppas du får en trevlig dag!!
/Annika

2007-10-11 @ 10:16:07
Postat av: Marianne och Nisse Fritzon

Skål och grattis från Spanien.

2007-10-12 @ 18:06:14

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback