Fredag igen

Så var det fredag igen och sista helgen i november. Vart tar tiden vägen?
Nästa vecka är det ett år sen jag började i "smurfverkstan" och jag trivs jättebra!

Imorgon bär det av till Norge & Hamar, Norsk Vinner-07. Med mycket tur och flax
kan vi komma hem med nya "bokstäver" till vovvarna. Håll tummarna.

image573

Igår red jag en liten runda på min utlånade häst. Han var pigg & glad men lugn
och fin ändå. Vi hade sällskap i mörkret av Camilla & Thór - en annan pigg herre!

Ikväll ska det packas till oss & Jonte & Russin som ska med till Norge, och till
Popper som ska passa mina föräldrar över helgen :o)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hälsa till Norge! Break a leg! Du får skicka rapport. Jag ska krypa till sängs igen..

Postat av: Cilla

Vi här uppe i Örebro håller alla tummar och tassar för er i helgen :-)

Kör försiktigt...

Ha´de
/Cilla & Co

2007-11-23 @ 23:13:22
URL: http://www.leidasrussells.se
Postat av: Heidi

Heisan Anette,
må kjøre pent det er glatt på vore veier i Norge nå. Skal bli koselig å se dere igjen, det blir liksom så skjeldent en ser dere svenskene;)
Sees imorra

Mvh Heidi

2007-11-24 @ 10:09:15
URL: http://www.hullmead.com

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback